Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes směrově rozdělenou komunikaci I/11.. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové obloukové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou pomocí tyčových závěsů ve tvaru „V“. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.20. Rozpětí lávky je 48,71 m, volná šířka 4 m, výška uprostřed činí 7,5 m. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Vranová, Marta ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu v Brně Komárově, jež má nahradit dnes již olympijským normám nevyhovující velodrom na brněnském výstavišti a zajistit tak nové a lepší podmínky nejen pro základnu klubu Favorit Brno, ale i pro všechny ostatní nadšené sportovce dráhové cyklistiky. Ale studie počítá i s rozšířením dalšího sportu a to je atletika, která zde v Brně má nedostatečné kryté tréninkové plochy. A proto v této diplomové práci doplňuji cyklistiku daným sportem, aby budova mohla nabídnout co nejvíce, nejen vrcholovým sportovcům, ale i příležitostným nadšencům a maximálně tak obohatit své okolí. Budova byla navržena v kombinaci beton, ocel a sklo. Kdy velká prosklená fasáda je stíněná velkým přesahem střechy, která v letním období bude sloužit jako přirozené stínění. Dané diplomové práci předcházel specializovaný atelier TG02, který se věnoval rozvoji přilehlé plochy a to bikrosové dráze BMX, která by měla úzce spolupracovat s novým cyklistickým stadionem. Dané území v Komárově Brno, tak nese velký sportovní potenciál, který bude záhodno i nadále rozvíjet.
Alternativní návrh ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Franc, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je alternativní návrh a posouzení nosné konstrukce stávající ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova v Brně. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové příhradové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.13. Rozpětí lávky je 52,5 m, volná šířka 5 m, výška proměnná. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Pappová, Martina ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu v Brně Komárově. Jedná se o krytou halu pro dráhovou cyklistiku, která na území České republiky zatím chybí. V rámci studie byla zpracována celá lokalita sportovního areálu Hněvkovského v Komárově. Cílem návrhu bylo přilákat do dané lokality široké spektrum návštěvníků, proto nebyly navrženy stavby pouze pro sport, ale i dva soubory budov jako modulární výstavba z kontejnerů poskytující prostory k pronájmu. Objekt velodromu je navržen jako kombinace monolitického železobetonového skeletu a ocelové příhradové konstrukce. Obvodový plášť je navržen ze sendvičových panelů.
Lávka pro pěší a cyklistickou dopravu v Kunovicích
Boček, Michal ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh a posouzení nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes vodní tok. Lávka je navrhována z důvodu plánovaného přeložení cyklostezky v obci Kunovice, okres Uherské Hradiště. Konstrukčně je tvořena dvěma hlavními nosníky spojenými dolní prvkovou mostovkou. Staticky je konstrukce modelována jako prostorová ocelová trubková příhradovina, včetně podélníků, se zatížením působícím ve všech směrech. Rozpětí konstrukce 26,550m , volná šířka 3,200m.
Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes směrově rozdělenou komunikaci I/11.. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové obloukové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou pomocí tyčových závěsů ve tvaru „V“. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.20. Rozpětí lávky je 48,71 m, volná šířka 4 m, výška uprostřed činí 7,5 m. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Vranová, Marta ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu v Brně Komárově, jež má nahradit dnes již olympijským normám nevyhovující velodrom na brněnském výstavišti a zajistit tak nové a lepší podmínky nejen pro základnu klubu Favorit Brno, ale i pro všechny ostatní nadšené sportovce dráhové cyklistiky. Ale studie počítá i s rozšířením dalšího sportu a to je atletika, která zde v Brně má nedostatečné kryté tréninkové plochy. A proto v této diplomové práci doplňuji cyklistiku daným sportem, aby budova mohla nabídnout co nejvíce, nejen vrcholovým sportovcům, ale i příležitostným nadšencům a maximálně tak obohatit své okolí. Budova byla navržena v kombinaci beton, ocel a sklo. Kdy velká prosklená fasáda je stíněná velkým přesahem střechy, která v letním období bude sloužit jako přirozené stínění. Dané diplomové práci předcházel specializovaný atelier TG02, který se věnoval rozvoji přilehlé plochy a to bikrosové dráze BMX, která by měla úzce spolupracovat s novým cyklistickým stadionem. Dané území v Komárově Brno, tak nese velký sportovní potenciál, který bude záhodno i nadále rozvíjet.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Pappová, Martina ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu v Brně Komárově. Jedná se o krytou halu pro dráhovou cyklistiku, která na území České republiky zatím chybí. V rámci studie byla zpracována celá lokalita sportovního areálu Hněvkovského v Komárově. Cílem návrhu bylo přilákat do dané lokality široké spektrum návštěvníků, proto nebyly navrženy stavby pouze pro sport, ale i dva soubory budov jako modulární výstavba z kontejnerů poskytující prostory k pronájmu. Objekt velodromu je navržen jako kombinace monolitického železobetonového skeletu a ocelové příhradové konstrukce. Obvodový plášť je navržen ze sendvičových panelů.
Alternativní návrh ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Franc, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je alternativní návrh a posouzení nosné konstrukce stávající ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova v Brně. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové příhradové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.13. Rozpětí lávky je 52,5 m, volná šířka 5 m, výška proměnná. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Lávka pro pěší a cyklistickou dopravu v Kunovicích
Boček, Michal ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh a posouzení nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes vodní tok. Lávka je navrhována z důvodu plánovaného přeložení cyklostezky v obci Kunovice, okres Uherské Hradiště. Konstrukčně je tvořena dvěma hlavními nosníky spojenými dolní prvkovou mostovkou. Staticky je konstrukce modelována jako prostorová ocelová trubková příhradovina, včetně podélníků, se zatížením působícím ve všech směrech. Rozpětí konstrukce 26,550m , volná šířka 3,200m.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.